Current time: 04-25-2018, 03:40 PM
Hello There, Guest! Login Register


JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
06-08-2011, 09:31 PM
Post: #51
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
Yikes! Lol yeah i didnt realize itTongue sorry ha.

[Image: fyfyc6.png]
Rate Me!
Quote
06-08-2011, 10:36 PM (This post was last modified: 06-08-2011 10:37 PM by ac3xx.)
Post: #52
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
By the way I have the album - was playing it and now my younger sister asked for it. Spreading this shit haha. Wink

It's a great album but with 18 songs was there really a need for an intro and outro? :L They piss me off because using shuffle they aren't played at the start and end. Angry
Quote
06-09-2011, 12:39 AM
Post: #53
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
Ha sorry; i didnt think there was need much for an intro artleast; but trying something new this round thats all Big Grin and thanks clarkie, any word on if yall checked out the site link to blast the plays? if not i can post it somewhere?

[Image: fyfyc6.png]
Rate Me!
Quote
06-09-2011, 08:26 AM
Post: #54
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
I'll upload it for you tonight. Smile
Quote
06-09-2011, 04:27 PM
Post: #55
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
I've uploaded it here btw: http://extenditude.com/music/GTG.zip

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
06-09-2011, 10:43 PM
Post: #56
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
Why is it a zip I thought you were gonna put it in a thread But alright i will tonight thanks ac3xxBig Grin

[Image: fyfyc6.png]
Rate Me!
Quote
06-10-2011, 07:37 AM
Post: #57
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
It's not possible to put in a thread. :L post a thread with the link. Smile
Quote
06-10-2011, 04:57 PM
Post: #58
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
YikesTongue lol ok

[Image: fyfyc6.png]
Rate Me!
Quote
06-13-2011, 05:32 PM
Post: #59
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
wow awesome video! :O:OBig GrinBig GrinBig Grin
Quote
06-14-2011, 12:01 AM
Post: #60
RE: JAPAN TRIBUTE!!! Very nice cinematography.
thanks!

[Image: fyfyc6.png]
Rate Me!
Quote


Forum Jump:


Who's Here?
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



Extenditude is owned by Evolse Limited