Current time: 09-21-2018, 10:50 AM
Hello There, Guest! Login Register


 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legalisation of Marijuana
08-07-2010, 10:42 PM
Post: #1
Legalisation of Marijuana
Your views on this?

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
08-07-2010, 10:58 PM
Post: #2
RE: Legalisation of Marijuana
legalize this and ban "spices"

[Image: 312jpzt.jpg]
I saw weird stuff in that place last night. Weird, strange, sick, twisted, eerie, godless, evil stuff... and I want in.
Press any key to continue, where's the any key?
Quote
08-07-2010, 11:26 PM
Post: #3
RE: Legalisation of Marijuana
Rofl.

I think it's medical properties = win
Gateway drug = loss

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
08-08-2010, 10:27 AM
Post: #4
RE: Legalisation of Marijuana
Legalise it please Smile
Quote
08-08-2010, 01:16 PM
Post: #5
RE: Legalisation of Marijuana
Rofl.

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
08-08-2010, 01:47 PM
Post: #6
RE: Legalisation of Marijuana
Seriously, at WOMAD (World of Music and Dance) the DJ tent got so clouded in weed you couldn't see the roof Smile Felt sooooo good :L
Quote
08-08-2010, 02:03 PM
Post: #7
RE: Legalisation of Marijuana
Lol, bet you loved it.

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
08-08-2010, 02:20 PM
Post: #8
RE: Legalisation of Marijuana
Yeah Smile Jack was getting a free high too :L
Quote
08-08-2010, 03:04 PM
Post: #9
RE: Legalisation of Marijuana
Haha, bet he loved it as well.

[Image: 2d1le9c.png]
If you want to thank me, click here
Quote
08-08-2010, 05:04 PM
Post: #10
RE: Legalisation of Marijuana
Of course Wink
Who wouldn't? Wink
Quote


Forum Jump:


Who's Here?
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)



Extenditude is owned by Evolse Limited